קומפיט פתרונות מחשוב לעסקים

שירות ותמיכה

כל שירותי התמיכה בלה בלה בלה - פה יבוא טקסט שתצטרך לכתוב על שירותי התמיכה

זה צריך להיות טקסט כללי, לא יותר מ-34 שורות דחי לד יחדי עחליד עח דעלח עי ע

דלעוי לכ עידלי עיגד עחשי על כל

טכנאי
אישי
שירות
גיבוי בענן
שירות
מעבדה
קישור

השירותים שלנו

הסכם
סודיות

קומפיט פתרונות מחשוב לעסקים

 

חוזה שירות ואחריות

  • חוזה שרות שנתי הנותן מענה מלא ומגוון לכל תקלות המחשוב, בין אם ברמת החומרה ובין אם ברמת התוכנה. 

  • אחריות מקיפה לכל מערך המחשוב לרבות שרתים, מחשבי עמדה, מסכים, מדפסות, רכיבי תקשורת, מקלדות ועכברים.

  • לקוחות בחוזה שרות אינם משלמים עבור תקלות חומרה ונהנים משרות תיקונים מלא של מעבדות התיקון שלנו.

מעבדה לתיקון ושדרוג מחשבים

ברשותנו מעבדות מתקדמות ביותר לתיקון כל סוגי המחשבים לרבות שרתים ומחשבים ניידים ו/או שדרוגים למחשבים נייחים, ניידים ושרתים לפי דרישת הלקוח ו/או לפי המלצת טכנאי מוסמך בהתאם לצרכי הלקוח.

  • במקרה של תיקון חומרה יגיע טכנאי לאתר הלקוח. במידה ולא ניתן לתקן את הציוד באתר הלקוח יועבר הציוד למעבדות לתיקון.

  • ציוד חלופי יסופק ללקוח מרגע לקיחת הציוד התקול ועד לחזרתו מתיקון

מיקור חוץ

שרות הניתן לארגונים קטנים ובינוניים (SMB). במסגרת השרות מוקצה טכנאי אישי המגיע לארגון על בסיס קבוע. השרות הינו שיתוף כח האדם שלנו עם הלקוח ע"י "השכרת" כח אדם ללקוח. ניתן לקבל את השרות על בסיס מספר שעות קבועות בשבוע, מספר ימים בשבוע/חודש או טכנאי במשרה מלאה באתר הלקוח.
 
שרות מיקור החוץ מעניק ללקוח שרות מלא (על פרק הזמן שנקבע מראש) מטכנאי מחשבים או מנהל מערכת (Administrator) או מהנדס מערכות,
כל זאת בעוד שהלקוח נהנה ממגוון הכלים שברשותנו לביצוע עבודתו של כח האדם המושכר ללקוח וכן מתמיכה שוטפת.
 
במקרה של מחלה או חופשה לאדם המוצב בארגון יגיע אדם אחר ברמת מקצועיות זהה כך שהלקוח מקבל תמיד את השרות המגיע לו ללא מגבלות כח אדם.

תמיכה טלפונית

בכל תקלה, שאלה או צורך בעזרה תמיד תוכל לפנות לצוות התומכים שלנו.

ברב המקרים הפניה נעשית ישירות לתומך או טכנאי מבלי צורך להשאיר הודעות או לעבור בין מספר גורמים עד לקבלת עזרה.

בכל פניה לתמיכה הטלפונית שלנו תענה במהירות, באדיבות ומקצועיות. 

 

התמיכה הטלפונית שלנו עומדת לרשות לקוחותינו בכל שעות הפעילות המקובלות ובמקרים מיוחדים גם מעבר לשעות הפעילות. 

 

ללקוחות המנויים בחוזה שרות שנתי התמיכה הטלפונית מלווה ברב המקרים בהשתלטות מרחוק לפתרון מהיר של כל תקלה ומענה ויזואלי לכל שאלה.

בואו נדבר

משה לוי 16 ראשון לציון

Tel. 123-456-7890

   comfit.co.il