03-9312626

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

חוזה שרות ואחריות שנתי מקיף

חוזה שרות ואחריות שנתי הינו "מוצר" הדגל שלנו.
לקוחותינו השונים, רובם ככולם, נהנים מחוזה שרות שנתי המעניק להם מענה מלא ומגוון לכל תקלות המחשוב, בין אם ברמת החומרה ובין אם ברמת התוכנה. 
 
תמיכה טלפונית למקרה תקלה או עזרה בהפעלת יישומים שונים - ללא הגבלה
התחברות מרחוק לעמדת מחשב לפתרון תקלות מהיר ותמיכה מלאה -ללא הגבלה
הגעת טכנאי לאתר הלקוח וטיפול בכל תקלות התוכנה והחומרה – ללא הגבלה
כל זאת בזמני תגובה מהמהירים ביותר. 
 
טכנאי אישי לכל לקוח, כאשר הלקוח מדבר רק עם הטכנאי האישי שלו. שיטה זו מקנה יתרון גדול בכך שהטכנאי מכיר תוך זמן קצר את הרכב מערך המחשוב של הלקוח ובנוסף נמנעות אי-הבנות בכך שמספר טכנאים משרתים את אותו הלקוח. הלקוח רשאי להחליף את הטכנאי האישי שלו בכל זמן שיחליט. 
 
שרות מטריה כלול בכל חוזה שרות - אנו ניצור קשר עם ספקים חיצוניים כגון, ספקית האינטרנט של הארגון, ספקי התוכנות וכל גורם אחר על-מנת לפתור כל תקלה ולתת מענה לכל דרישה וזאת מבלי להטריח את עובדי הארגון. אנו מציעים ללקוח את כל הפתרונות תחת כתובת אחת על-מנת להגיע לאינטגרציה מלאה בין כל הספקים לדרישות הארגון ומערך המחשבים בו. הטמעת מערכת גיבויים אמינה לגיבוי נתוני הארגון, שיחזור נתונים מגיבוי במקרה הצורך ובדיקת מערכת הגיבויים פעם ברבעון לפחות. טיפול מלא בארון תקשורת, הגדרת נתבים, מתגים, מודמים ורכיבי תקשורת אחרים באופן האופטימלי ביותר לארגון. תחזוקה והטמעה של מערכת אבטחת מידע וסינון דואר המתאימים ביותר לארגון.
 
שרות 24X7 - שרות מעבר לשעות העבודה המקובלות כולל ימי שבת וחגים במקרה הצורך או בהגדרה מראש בחוזה שנתי. 
 
אחריות מקיפה בכל חוזה שרות ללא תוספת תשלום! אחריות מלאה לכל מערך המחשוב לרבות שרתים, מחשבי עמדה, מסכים, מדפסות, רכיבי תקשורת, מקלדות ועכברים.
 
לקוחות בחוזה שרות אינם משלמים עבור תקלות חומרה! ונהנים משרות תיקונים מלא של מעבדות התיקון שלנו.

> צור קשר

הטיפ היומי

שימו סיסמת הגנה על המחשב שלכם. המלצה שלי לסיסמה – חישבו על ביטוי בעברית שאתם אוהבים ורישמו אותו כאשר הסמן באנגלית. למשל הביטוי "יוסילוי" יירשם כ- "huxhkuh" סיסמה שהיא חסרת משמעות, אבל קל לכם מאוד לזכור אותה. ...

לחיצה על Del (או Delete בחלק מהמקשים) – מעבירה את הקובץ לסל המחזור (מקום ממנו עדיין ניתן לשחזר את הקובץ). לחיצה על Shift+Del מוחקת את הקובץ לצמיתות (ואז נדרשות תוכנות חיצוניות בשביל לשחזר אותו

כפות הרגליים מונחות על הקרקע, גובה הכיסא מכוון כך שהרגליים מכופפות ב-100-90- מעלות, משענת לתמיכה בגב תחתון, מרפקים בזוית ישרה (עד 10 מעלות) מקבילים למקלדת, פרקים בתנוחה טבעית לא מוצמדים לשולחן, ראש ועורף זקופים שומרים על מרחק מקסימלי בין הקודקוד ועצם הזנב ומונעים לחץ על החוליות, צג מרוחק 70-60 ס"מ, צג נקי ובעל תקני בטיחות נגד שדה אלקטרומגנטי ו...

לחץ על כפתור החלונות ליד ה-ALT בצרוף לחיצה על מקש  M ימזער את כל החלונות. לחץ על כפתור החלונות ליד ה-ALT בצרוף לחיצה על מקש L ינעל את המחשב. לחץ על Alt+Tab  למעבר מהיר בין חלונות

לחיצה ארוכה (כ-5 שניות) על Alt+Ctrl+Del גורמת לאתחול (לא כיבוי) בכוח של המחשב. לא פעולה מומלצת (ולפעמים גם לא תמיד אפשרית), אך שימושית פה ושם כשהמחשב מפסיק להגיב וקופא.

​צרו חשבון דואר אלקטרוני אינטרנטי לצורך השימוש במחשב ציבורי והעבירו אליו את המידע הרלוונטי מחשבון הדואר האלקטרוני הרגיל, כך המידע שבחשבון הרגיל שלכם יישמר מוגן, בחרו מקום ישיבה מבודד ושקט והיו ערניים לחטטנים, הימנעו מביצוע עסקאות פיננסיות באמצעות מחשבים, תוכנות רבות מכילות פונקציית הרשמה אוטומטית, בטלו אותה כדי שהמשתמשים הבאים לא יוכלו להיכנס לחשבו...

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
הודעה:


קומפיט פתרונות מחשוב
רח' משה לוי 16, ראשון לציון.
טלפון: 03-9312626, פקס: 03-9158856